hostyar

ساخت وبلاگ

آخرین مطالب

امکانات وب

هاست حرفه ای ارزان

هاست حرفه ای و کاربرد آن در طراحی سایت یکی از مفاهیمی است که ذهن هر کاربر و طراح سایت را به خود مشغول کرده است. این که برای خرید هاست ، داشتن چه اطلاعاتی لازم و ملزوم همدیگر هستند. اطلاعاتی از قبیل تاثیر نوع هاست در سرعت سایت ، میزان حجم فضای هاست با توجه به نوع سایت و غیره. اگر به دنبال پاسخ برای سوالات خود هستید تا آخر مطلب  با تیم هاست یار همراه باشید تا به راحتی بتوانید به تصمیمی درست و انتخابی آگاهانه برای هاست حرفه ای وب سایتتان دست پیدا کنید.

مفهوم هاست

 

هاست حرفه ای ارزان

 

کلمه هاست)  host ( به معنای میزبان یک کامپیوتر تحت شبکه است که کد های برنامه نویسی شده وب سایت شما همراه با تصاویر و مطالب و دیتابیس در آن نگهداری می شود و توسط cpanel سایت کنترل می گردد. اجازه دهید تا با یک مثال عامیانه شما را با مفهوم هاست بیشتر آشنا کنیم. فرض کنید یک کامپیوتر شخصی دارید که اطلاعات محرمانه  خود شامل متن، عکس و تصویر را در آن نگهداری می کنید و اکنون مایل هستید تا بعضی از داده های خود را با سایرین به اشتراک بگذارید؛ تکلیف چیست؟ آیا باید کامپیوترتان را در کل طول روز روشن بگذارید؟ خیر. برای انجام چنین عملی لازم است مقداری فضا در یک کامپیوتر که همیشه روشن است و به اینترنت پرسرعت متصل است و همچنین امنیت داده های شما را فراهم می کند تهیه کنید ، به این فضا هاست گفته می شود.  مجموعه هاست یار ارائه دهنده هاست اصفهان با کمال وجود در ارائه خدمات هاست حرفه ای، هاست ارزان و هاست رایگان به تمام هموطنان عزیز در تمام نقاط کشور می باشد.

 

انواع هاست 

hosting types

 

حال که با مفهوم هاست آشنا شدید نوبت آن رسیده که شما را با انواع هاست آشنا کنیم تا با توجه به نیاز و زمینه فعالیتتان نوع هاست مورد نیاز جهت پیش بردن فعالیتتان را انتخاب نمایید.

۱- هاست رایگان 

هاست رایگان  بیشتر برای افراد مبتدی و یا کسانی که به دنبال هاست رایگان می باشند توصیه می شود . البته بیشتر جنبه تبلیغاتی نیز دارد چون شرکت های ارائه کننده هاست رایگان در قبال انجام تبلیغات خود در سایت شما ، هاست رایگان در اختیار شما قرار می دهند.

البته به شما دوست عزیز خاطر نشان می شویم که هاست رایگان  هاست یار مشابه هاست های اشتراکی رایگان شرکت های میزبانی وب نیست. بلکه هدیه دادن هاست و دامنه یکساله رایگان برای مشتریانی است که سفارش طراحی سایت به تیم طراحی سایت وب یار داده اند. چرا که ما برای مشتریان خود احترام زیادی قایل هستیم و نمی خواهیم به شما هاست های بی کیفیت و رایگان عرضه کنیم. البته این را هم باید بگوییم که سیستم های اشتراکی در آینده با مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری و محدودیت های اینترنتی ایران روبررو می شوند، بخصوص تبلیغات اینترنتی اجباری و منابع سخت افزاری بسیار ضعیف .

 

هاست رایگان

۲- هاست ویندوز

به فضایی که روی سرور اختصاصی یا سرور مجازی با سیستم عامل ویندوز برای ارائه یا نمایش وبسایت اختصاص داده می شود هاست ویندوز می گویند. سرور های ویندوز به طور پیشفرض از زبان های برنامه نویسی asp و aspx و پایگاه داده sql server پشتیبانی می کنند و برای کاربرانی پیشنهاد می شود که اسکریپت های آنها مبتنی بر موارد فوق باشد .

هاست ویندوز

۳- هاست دانلود 

هاست دانلود ، هاست هایی با حجم های بسیار بالا است که کاربرد آن دانلود فایلهای حجیم در تعداد زیاد می باشد.

۴- هاست چت روم

هاست چت ، هاستی است که همزمان می تواند پاسخگوی چندین نفر باشد . کاربرد هاست چت در اسکریپت های چت آنلاین می باشد که در ثانیه تعداد زیادی درخواست از سمت کاربر دریافت می کند.

۵- هاست ایمیل

سرویس میزبانی ایمیل توسط تیم برنامه نویسی هاست یار برای رفاه فعالیت کاربران فراهم شده است. هاست ایمیل تنها برای ارسال ، دریافت و آرشیو ایمیل ها می باشد . با سرویس میزبانی ایمیل شما به اکانت های ایمیل خود از طریق وب و نرم افزارهای مختلف دسترسی خواهید داشت.

۶- هاست وارز

هاست وارز  هاستی است که قانون کپی رایت در آن رعایت نمی شود یا به عبارتی هاستی که می توان در آن یک نرم افزار کرک شده یا اسکریپت نال شده را بدون رعایت قانون کپی رایت قرار دارد . در صورتی که هاست شما از کشور هایی که دارای حقوق کپی رایت هستند خریداری شده باشد با شما برخورد خواهد شد و اطلاعات شما از روی هاست پاک خواهد شد. در صورتی که مایل به قرار دادن نرم افزار کرک شده یا هر مطلب دارای حق کپی رایت روی هاست خود هستید، حتما از هاست وارز استفاده کنید.

هاست وارز

۷- هاست لینوکس

هاست لینوکس فضایی برای قرار دادن اطلاعات روی سروری است که سیستم عامل آن مبتنی بر لینوکس باشد. تیم برنامه نویسی هاست یار به عنوان معتبرترین فروشنده هاست لینکوس در هاست اصفهان با دارا بودن ۳۰٫۰۰۰ کاربر و بیش از ۱۰ سال تجربه در خدمات میزبانی وب خود سعی نموده سرویسی با بالاترین سرعت و امنیت، بیشترین امکانات ، قوی ترین پشتیبانی در اختیار طیف گسترده مشتریان خود جهت خرید هاست قرار دهد.

مشخصات کامل سرورهای ای نت آمریکا را جهت اطلاع شما مشتریان عزیز قرار دادیم.

استفاده از کنترل پنل سی پنل قدرتمند بجای دایرکت ادمین یا پلسک بسیار ضعیف با محیط کاربری دشوار.

ساب دامین و زیر دامنه نامحدود همانند :  shop.domain.com  ,  dl.domain.com ، support.domain.com و …

  …و info , support , pay , shop , manager , admin , help : ایمیل نامحدود همانند

پارک نامحدود دامنه

قطعات اختصاصی برای هر سرویس ویژه

مناسب و هماهنگ شده برای سایت ، انجمن ، فروشگاه ، سیستم پشتیبانی مجهز به تکنولوژی لایت اسپید( تکنولوژی افزایش چندین برابر سرعت سایت) مشخصات کامل سرویس ها با هارد های پرسرعت و جدید سیستم عامل Linux Red Hat CentOS 5.x- 64 Bit :

محل استقرار سرورها آمریکا : دیتاسنتر ENET و آلمان : دیتاسنتر هتزنر سی پی یوIntel Core i7 : 8 Core Intel Xeon E5650 : 16 Core :  رم : ۲۴-۸ گیگابایت

فضای هارد سرور : ۲ * ۱۰۰۰ گیگابایت همراه با رید سخت افزاری پورت ارتباطی سرور  :  ۱۰۰  ۱۰۰۰ & مگابیت

MySQL DataBase

Subdomains

Email Accounts

Forwarding Email Accounts

Email Autoresponder

FTP Access

Webmail  Password Protected Directories

FTP Accounts

AntiVirus  phpMyAdmin  Zend Optimizer

InoCube Decoder

PHP 5.2.17  GD Library

Image Magic & …..

Weekly Backup

هاست لینوکس

۸- هاست cms 

یکی از هاست هایی که مختص ایران می باشد هاست cms است . در میزبانی به روش  cms یک هاست به عنوان هاست مادر در نظر گرفته می شود و سایر هاست ها به هاست مادر متصل می شوند . هاست cms که کاربرد زیادی دارند به همان نسبت هم منابع زیادی مصرف می کنند.

احتمالا تاکنون به این نتیجه رسیده اید که برای رفع نیازهای تان از هاست رایگان استفاده کنید یا هاست حرفه ای. اما به یاد داشته باشید که اگر در آینده سایت شما ارتقاء پیدا کند باید بتوانید پاسخ گوی نیاز کاربران و حجم ترافیک سایت خود باشید . اگر از  هاست ارزان  یا   هاست رایگان و بهینه نشده استفاده کنید، بعد از مدتی باید هزینه ای پرداخت نمایید و هاست خود را ارتقا دهید. شرکت هاست یار می تواند راهنمای خوبی در این مورد باشد.

مقایسه انواع هاست

اکنون خیلی سریع و کوتاه به تفاوت هاست حرفه ای با هاست های معمولی و اشتراک گذاشته شده می پردازیم.

تفاوت هاست حرفه ای با هاست های معمولی و اشتراک گذاشته شده عبارتند از :

۱٫تعداد سایت های سرور:

تعداد سایت های روی هاست حرفه ای به ازای هر سایت باید کاملا اختصاصی باشد، حال آن که تعداد سایت ها در هاست های معمولی بر روی یک سرور هزاران سایت میباشد.

۲٫تخصیص منابع:

سهم شما در هاست های معمولی، منابع کمتر به  ازای کاربران بیشتر و در هاست حرفه ای ، منابع بیشتر به کاربران کمتر است.

۳٫بک آپ گیری:

در هاست حرفه ای بک آپ گیری به صورت خودکار در پایان هر هفته صورت می گیرد،بک آپ سایت شما شامل آخرین تغییرات از تمامی اطلاعات، مطالب، و تصاویر سایت شما می باشد.

۴٫وب سرورهای متفاوت:

در هاست های پر سرعت از وب سرورهای پر سرعت لایت اسپید به جای وب سرورهایی با سرعت کمتر همانند آپاچی استفاده میشود.

 

هاست سایت

با خرید هاست از شرکت هاست یار ، سایت شما روی سرور های سریع و قدرتمند لینوکس  با سخت افزار و پهنای باند مناسب و در پیشرفته ترین و معتبر ترین دیتاسنتر های ایران میزبانی می شود. این سرورها مجهز به سریع ترین شبکه های اینترنت داخلی و خارجی با امنیت بسیار بالا می باشند.

هاست وردپرس

هاست وردپرس

 

وردپرس یک نوع سیستم مدیریت محتوا حرفه ای و انعطاف پذیر می باشد. سیستم مدیریت محتوا یک نرم افزار تحت وب است که امکان ایجاد، طراحی و به روز رسانی صفحات وب را به کاربرانش می دهد.

اگر سایت شما با هسته ی وردپرس پیاده سازی شده است ، برای بارگذاری و بهره وری بیشتر سایت خود از هاست وردپرس استفاده نمایید. استفاده از هاست وردپرس بهترین راه برای افزایش سرعت و عملکرد وب سایت وردپرسی شما می باشد .

هاست وردپرس با هسته ی وردپرس و ماژول های وردپرس همخوانی دارد و تنظیمات خاصی بر روی آن اعمال شده است .هاست وردپرس توابع و پیش نیاز های سیستم مدیریت محتوای وردپرس را به خوبی رعایت نموده است. لذا این نوع هاست فقط مخصوص سایت های وردپرسی می باشد و به دلیل تنظیمات خاص بر روی سرور هاست وردپرس، این سرویس برای دیگر سیستم های مدیریت محتوا از جمله جوملا ، دروپال و… مناسب نمی باشد. بنابراین چون سایت های وردپرسی منابع زیادی از سرور میزبانی مصرف می کنند، این سرویس نیازمند به یک وب سرور قدرتمند به جهت بالابردن بازدهی و سرعت دارد.

 

Vps چیست؟

vps چیست

Vps مخفف کلمه  Virtual Dedicated Server به معنی سرور مجازی اختصاصی می باشد. و این امکان را به کاربران می دهد تا کنترل بیشتری روی منابع هاست خود داشته باشند . هر سرور مجازی بنا بر تنظیمات اولیه، سهم خاصی از منابع سرور از قبیل حافظه اصلی و فضای دیسک سخت را به صورت اختصاصی و تضمین شده در اختیار خواهد داشت.نصب و تنظیمات vps بسیار سریع و آسان است و نسبت به  هاست ارزان امنیت آن بیشتر است و مشکلات کمتری برای کاربران وب سایت به وجود می آورد.

 

 

تعریف سرور و پهنای باند

پهنای باند (bandwidth) یک معیار اندازه گیری برای سنجش میزان انتقال همزمان تعداد بیت بر ثانیه است. از این رو هر چه پهنای باند هاست بالاتر باشد ، میزان اطلاعات رد و بدل شده بر روی هاست نیز بیشتر می شود. اگر در هنگام خرید هاست با امکانات پهنای باند هاست با مشکل مواجه شده اید ، تیم هاست یار راهکارهایی متناسب با نوع فعالیت شما ارائه می دهد.

در علوم کامپیوتر، سرور یک برنامه کامپیوتری است که به سایر برنامه ها(Client Programs)در همان کامپیوتر یا سایر کامپیوترهای متصل به شبکه خدمات ارائه می دهد. سرورها از طریق شبکه ، خدمات خود را به کاربران خصوصی و یا عمومی ارائه می نمایند. پهنای باند هر وب سایت باتوجه به اینکه هاست شما جزء  هاست ارزان , هاست حرفه ایهاست وردپرس و یا هاست رایگان می باشد دارای مقدار متفاوتی است.

 

سرور و پهنای باند

بررسی اهمیت امنیت در هاست

یکی از مواردی که باید به آن توجه کنید بالا بردن امنیت هاست می باشد. پس اولین کاری که باید برای امنیت وب سایتتان انجام دهید انتخاب یک میزبان مطمئن است. از آن جایی که هاست رایگان ، میزبانی خوبی ارائه نمی دهد، امنیت مناسبی نیز برای سایت شما فراهم نمی کند . پشتیبان گیری از اطلاعات به صورت منظم و استفاده از نرم افزارهای لایسنس برای هاست ، از نشانه های مهم یک هاستینگ خوب است ، از میزبان خود بپرسید که حتما وب سرور و کنترل پنل شما دارای لایسنس باشد.

رمز نگاری پوشه ها 

دقت کنید که پوشه های درون کنترل پنل هاست باید رمز نگاری شده باشند. رمز نگاری پوشه ها به منظور بالا بردن امنیت وب سایت صورت می گیرد تا جلوی ورود هکرها را بگیرد.

گواهینامه SSL

یکی دیگر از راه های بالا بردن امنیت هاست استفاده از گواهینامه SSL است. مثلا اگر شما یک وب سایت تجاری داشته باشید استفاده از گواهینامه SSL ضروری می گردد. کار اصلی SSL جلوگیری از دزدیده شدن هر گونه اطلاعات می باشد. اطلاعاتی مانند کارت اعتباری، شماره های بانکی، نام و سایر اطلاعات شخصی مربوط به مشتریان. تیم هاست یار با ارائه هاست اصفهان، با افتخار تضمین کننده امنیت سایت های شما دوستان عزیز می باشد.

 

Security host

سخن پایانی

با توجه به اطلاعات به دست آمده از انواع هاست ، پایان مقاله را این گونه نتیجه گیری می کنیم:

برای سایت هایی با حجم اطلاعات بالا داشتن سرورهای اختصاصی از نظر امنیتی و پایداری ضروری می باشد، چرا که سرورهای های عمومی به هیچ وجه قابل مقایسه با سرورهای مشترک نیستند ، همچنین یکی از معایب سرورهای عمومی این است که در سرورهای عمومی حجم انبوه درخواست ها بر روی سرور ، سرعت و پایداری سایت را کاهش می دهد . شما می توانید تمامی این موارد پر اهمیت در هاست حرفه ای را به همراه پشتیبانی رایگان از مجموعه هاست یار دریافت نمایید .

امیدوارم با ارائه مطالب فوق شما را در درک مفهوم هاست، یاری کرده باشیم. درصورت ایجاد هرگونه سوال در زمینه طراحی سایت و هاست تیم هاست یار به عنوان معتبرترین شرکت ارائه هاست اصفهان با پشتیبانی ۲۴ ساعته پاسخگوی تمامی سوالات شما عزیزان می باشد.

hostyar...
ما را در سایت hostyar دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : maede hostyar بازدید : 254 تاريخ : سه شنبه 28 فروردين 1397 ساعت: 16:41